ေလ့လာ၊ ဖတ္မွတ္၊ သင္ယူခဲဲ့သည့္အရာမ်ားထဲမွ ေကာင္းႏုိးရာရာမ်ားကုိ ၀ါသနာစိတ္အရင္းခံျဖင့္သာ ျပန္လည္ေ၀ငွျခင္းျဖစ္ပါေၾကာင္း

ဘာလုိ႔ သခင္ေယဇူးက အမိမယ္ေတာ္ကုိ အခ်င္းမိန္းမ လုိ႔ေခၚခဲ့သလဲ


 ေမး ။  ေယဇူးဘုရားရွင္က အမိမယ္ေတာ္ကုိ ဘာေၾကာင့္ 'အခ်င္းမိန္းမ' လုိ႔ေခၚတာလဲ။
ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၂ း ၃ - ၄
'စပ်စ္ရည္ကုန္ေသာအခါ၊ ေယဇူး၏မယ္ေတာ္က စပ်စ္ရည္မရွိဟုၾကားေျပာ၏။ 
ေယဇူးကလည္း အခ်င္းမိန္းမ၊ သင္သည္ငါႏွင့္အဘယ္သုိ႔ဆုိင္သနည္း၊ ငါ့အခ်ိန္မေရာက္ေသးဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။'

ယဇူးဘုရားရွင္က မိမိရဲ႕မယ္ေတာ္ကုိ ေမေမလို႔မေခၚပဲ 'အခ်င္းမိန္းမ' 
လုိ႔ ျပန္ေခၚလုိက္ျခင္းေၾကာင့္ ပ႐ုိတက္စတန္ ခရစ္ယာန္ေလာကမွာ 
မယ္ေတာ္ကုိ မႈိခ်ိဳးမွ်စ္ခ်ိဳးပုတ္ခတ္သည့္အထိပင္ အေျခအေနဆုိက္ခဲ့ၾက

ပါတယ္။ ဒီလုိဆုိရင္ခရစ္ေတာ္ ဘုရားရွင္က မိမိမယ္ေတာ္ကုိ ႐ုိင္းျပစြာ
ဆက္ဆံလုိက္ျခင္းလား။ လုံးဝမဟုတ္ပါဘူး။ ခရစ္ေတာ္ဘုရားရွင္ဟာ 
မယ္ေတာ္ကုိ 'အခ်င္းမိန္းမ'လုိ႔ မေခၚပဲ၊ ေမေမလုိ႔သာက်မ္းစကားထဲမွာ 
တဖြဖြေခၚခဲ့ရင္ ကယ္တင္ျခင္းသမုိင္းဟာေရွ႕ေနာက္ညီမွာမဟုတ္
ေတာ့ဘူး။ အနာဂတၱိက်မ္းစကားေတြ၊ ကတိေတာ္ေတြျပည့္စုံလာၿပီလုိ႔ 
ေျပာဆုိႏုိင္မွာမဟုတ္ေတာ့ပါ။ ကုိယ္ေတာ္ရွင္ရဲ႕ႏႈတ္ေတာ္မွထြက္ေပၚ
လာေသာ စကားလုံးတုိင္းသည္ ကယ္တင္ျခင္းလုပ္ငန္း၌ ကြင္းဆက္မိ
ေအာင္အဓိပၸါယ္ရွိေအာင္ျမြက္ဟျခင္းမ်ားျဖစ္ပါတယ္။ 
သမၼာက်မ္းစာေတာ္ျမတ္ရဲ႕အေရးအသားကုိ ေလ့လာၾကည့္ရင္၊ ကယ္တင္ျခင္းသမုိင္းေၾကာင္းတစ္ခုလုံးကုိေလ့လာၾကည့္ရင္၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္ဟာ လူတစ္ဦးဦးကုိအသုံးျပဳ ေတာ့မယ္ဆုိရင္ နာမည္ရင္းကုိမေခၚေတာ့ပဲ၊ လုပ္ငန္းတာဝန္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့နာမည္ကုိမွည့္ေခၚၿပီးမွ အမည္နာမအသစ္၊ တာဝန္နာမကုိသာ ေခၚေဝၚေလ့ရွိလာပါေတာ့တယ္။ အာရွတုိက္သားမ်ားရဲ႕ဓေလ့အရၾကည့္ရင္လည္း လူႀကီးလူေကာင္းကုိနာမည္ရင္းအတုိင္းေခၚရင္ အင္မ တန္မွ႐ုိင္းပါတယ္။ တာဝန္ရာထူးနာမည္နဲ႔ေခၚျခင္းဟာ ယဥ္ေက်းပါတယ္။ ႐ုိေသရာက်ပါတယ္။ ဗိုလ္ႀကီး၊ ဆရာႀကီး၊ ဥကၠဌႀကီး။ စသည္ျဖင့္ တာဝန္နာမကုိေခၚျခင္းအားျဖင့္ ရာထူးနဲ႔တာဝန္ကုိေဖာ္ၾကဴးၿပီး ဂုဏ္ျပဳရာ၊ ႐ုိေသရာက်ပါတယ္။ သမၼာက်မ္းစာေတာ္ျမတ္ အထဲမွာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္ကုိယ္ေတာ္တုိင္နာမည္ေျပာင္းေပးၿပီး တာဝန္အပ္ႏွင္းခဲ့တာေတြကုိ အမ်ားႀကီးေတြ႕ႏုိင္ပါတယ္။
          (ကမၻာဦးက်မ္း ၁၇း၅) 'ေနာက္တစ္ဖန္ သင္၏အမည္ကုိအာၿဗံဟုမေခၚရ၊ သင္၏အမည္ကုိအာၿဗဟံဟုေခၚရ၏' အဓိပၸါယ္က ေတာ့ အာၿဗံဆုိတဲ့အဓိပၸါယ္ကျမင့္ျမတ္ေသာမိဘမ်ားမွဖြားျမင္ျခင္းကုိအဓိပၸါယ္ရတဲ့နာမည္ကေန အာၿဗဟံ - ႀကီးမားမ်ားျပားေသာလူ စုလူထုႀကီးရဲ႕ဖခင္လုိ႔အဓိပၸါယ္ရတဲ့နာမည္အျဖစ္ကုိေျပာင္းေပးခဲ့ၿပီး ယုံၾကည္သူေတြနဲ႔ေနာင္လာေနာက္သားေတြရဲ႕စံျပဳထုိက္တဲ့ဖခင္ႀကီး အျဖစ္အသက္ရွင္သန္ခဲ့ရလုိ႔ ဒီကေနအာၿဗံဟံဟာ ဂ်ဴး၊ မြတ္စလင္၊ ခရစ္ယာန္အားလုံးအတြက္ 'ယုံၾကည္သူမ်ားရဲ႕ဖခင္'လုိ႔ေခၚထားပါ တယ္။ (ကမၻာဦးက်မ္း ၁၇း၁၅) 'တဖန္ဘုရားသခင္က သင္၏မယားစာရဲကုိမူကား စာရဲဟူေသာအမည္ျဖင့္မေခၚရ၊ စာရားဟူေသာအ မည္သစ္ျဖင့္ေခၚရ၏။' (ကမၻာဦးက်မ္း ၃၅း၁ဝ) 'သင္သည္ယခုယာကုပ္အမည္ရွိ၏။ ေနာင္၌သင္၏အမည္ကုိ ယာကုပ္ဟူ၍မေခၚရ၊ ဣသေရလအမည္ျဖင့္သမုတ္ေတာ္မူ၏။ တမန္ေတာ္ဝတၳဳမွာ ခရစ္ယာန္ေတြကုိက်ဴပင္ခုတ္ က်ဴငုတ္မက်န္ေအာင္ရွင္းမယ္ဆုိတဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔လုိက္လံသတ္ျဖတ္ေနတဲ့လူသတ္သမားေစာလူးဟာ ေနရာတကာမွာလွည့္လည္ၿပီး ဧဝံေဂလိတရားေတာ္ကုိေဟာၾကားေတာ္မူၿပီး ယုံၾကည္သူခရစ္ယာန္မ်ားပြါးမ်ားလာေအာင္ေဟာၾကားသူ ေပါလူးသာသနာျပဳျဖစ္လာပါတယ္။ (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁း၄၂) 'သင္သည္ ေယာန၏သားဆီမုန္ျဖစ္၏၊ ေကဖအမည္သစ္ကုိရလတၱံ႕။
          (ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၁၆း၁၈) 'သင္သည္ေပတ႐ူးျဖစ္၏၊ ဤေက်ာက္ေပၚမွာ ငါ၏အသင္းေတာ္ကုိ တည္ေဆာက္မည္။ ထုိအသင္း ေတာ္ကုိ ငရဲတံခါးတုိ႔သည္မေအာင္ႏုိင္ရာ။' ေကဖ၊ ေပတ႐ူးရဲ႕အဓိပၸါယ္ကေတာ့ 'ေက်ာက္' လုိ႔အဓိပၸါယ္ရပါတယ္။ သခင္ခရစ္ေတာ္ဘုရား ရွင္ဟာ မိမိရဲ႕အသင္းေတာ္ႀကီးကုိ မိမိရဲ႕ကုိယ္စားကုိယ္ပြားအျဖစ္ ရွင္ေပတ႐ူးကုိအထူးတာဝန္ေပးၿပီး ရွင္ေပတ႐ူးအေပၚမွာတည္ေထာင္ ေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္လည္းအသင္းေတာ္ႀကီးဟာ ရာစုႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာအတြင္းအတုိက္အခိုက္ခံရေနေပမဲ့လည္း နတ္ဆုိးကလုံးဝ မေအာင္ျမင္ခဲ့ပါ။ အေရးႀကီးတဲ့တာဝန္ရပ္ေတြကုိေပးအပ္တဲ့အခ်ိန္မွာ အမည္နာမေျပာင္းၿပီးရာထူးတာဝန္နာမကုိေပးအပ္သလုိ အိမ္၊ ယာ၊ ေျမ၊ ပစၥည္းဥစၥာမ်ားကုိ စာရြက္စာတမ္းနဲ႔ေျပာင္းယူၿပီဆုိရင္လည္း (To change someone's name was to take possession of its owner) ပုိင္ရွင္ျဖစ္လာပါတယ္။ မာရီယားဆုိတဲ့သမီးကညာကုိ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္ဟာ လူသားအားလုံးအတြက္ ေဆာင္ရြက္ေနတဲ့ကယ္တင္ျခင္းလုပ္ငန္းမွာ 'မိန္းမ' ဆုိတဲ့ရာထူးကုိေပးအပ္ၿပီး 'မိန္းမ'ဆုိတဲ့က႑ကေန 'မိန္းမ'ရဲ႕တာဝန္မ်ားကုိ ထမ္းေဆာင္ဖုိ႔ 'မိန္းမ'ဆုိတဲ့ဘြဲ႕ထူးကုိ ပထမဦးဆုံးခမည္းေတာ္ရဲ႕ကတိေတာ္ကုိျပဳၿပီးေပးေတာ္မူခဲ့တဲ့တာဝန္နာမျဖစ္ေၾကာင္း ေထာက္ျပလုိက္ ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ 
'အခ်င္းမိန္းမ' ဆုိတဲ့စကားလုံးဟာ ဂ်ဴးလူမ်ိဳးမဟုတ္တဲ့ဘုန္းႀကီးတုိ႔ လူမ်ိဳးျခားေတြအတြက္လက္ခံဖုိ႔ခက္ေနေပမယ့္ ဂ်ဴးလူမ်ိဳးေတြအတြက္ကေတာ့ ကယ္တင္ရွင္ကုိေမြးဖြားသန္႔စင္ေပးမယ့္ ကယ္တင္ရွင္မိခင္ရဲ႕ဘုရားေပးဘြဲ႕ဆုိတာ သိထားၿပီးသား ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ ေဟာဒီလုိထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္ရဲ႕ထားေတာ္မူခဲ့တဲ့ ပထမဦးဆုံးေသာကတိေတာ္ဟာ ဂ်ဴးလူမ်ိဳး တုိင္းအတြက္အေရး အႀကီးဆုံး၊ အရင္းအႏွီးဆုံး၊ ကယ္တင္ျခင္းအတြက္ ေမွ်ာ္လင့္အထားဆုံးကတိေတာ္ျဖစ္ေနလုိ႔ပါပဲ။ ဒီကတိေတာ္  က်မ္းပုိဒ္ဟာ ဂ်ဴးလူမ်ိဳး က်ား/မ၊ လူႀကီး၊ လူငယ္၊ ဆင္းရဲခ်မ္းသာမေရြး ရင္းႏွီးကြၽမ္းဝင္ေနတဲ့ကတိေတာ္ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီကတိေတာ္ကုိ သမၼာက်မ္းစာရဲ႕ပထမဦးဆုံးေသာက်မ္းျဖစ္တဲ့ (ကမၻာဦးက်မ္း ၃း၁၅)မွာ ေတြ႕ႏုိင္ပါတယ္။ 'သင္ႏွင့္မိန္းမကုိလည္းေကာင္း၊ သင္၏ အမ်ိဳးအႏြယ္ႏွင့္မိန္းမ၏အမ်ိဳးအႏြယ္ကုိလည္းေကာင္း ငါသည္ရန္ညိႇဳးဖြဲ႕ေစမည္။ သူသည္သင္၏ဦးေခါင္းကုိ ႀကိတ္လိမ့္မည္။ သင္သည္လည္း သူ၏ဖေနာင့္ကုိႀကိတ္လိမ့္မည္ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။' ဒီကတိေတာ္ဟာ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္ထားေတာ္မူခဲ့တဲ့ ပထမဦးဆုံး ကတိေတာ္ျဖစ္ပါတယ္။ ဧဝံေဂလိက်မ္းေရးပုဂိၢဳလ္ရွင္လုကာကလည္း မိန္းမတကာထဲကအထူးမိန္းမလုိ႔ တစ္နည္းတစ္ဖုံအားျဖင့္က်မ္းသြင္း ထားတာေတြ႕ရွိႏုိင္ပါတယ္။
          (ရွင္လုကာခရစ္ဝင္ ၁း၂၈) 'ေကာင္းကင္တမန္ေတာ္သည္ေရာက္လာလွ်င္ ေက်းဇူးေတာ္ကုိခံရေသာမိန္းမ သင့္အား မဂၤလာျဖစ္ေစသတည္း၊ ထာဝရဘုရားသည္သင္ႏွင့္အတူရွိေတာ္မူ၏။ သင္သည္မိန္းမတကာတုိ႔တြင္ ျမတ္စြာေသာမဂၤလာရွိသည္ ဟုေျပာဆုိ၏။'
          (ရွင္လုကာခရစ္ဝင္ ၁း၄၂-၄၅) 'သင္သည္မိန္းမတကာတုိ႔ထက္ျမတ္စြာေသာမဂၤလာရွိ၏။ သင္၏ဝမ္း၌ရွိေသာသူငယ္သည္ လည္း ျမတ္စြာေသာမဂၤလာရွိ၏။ အကြၽႏု္ပ္သခင္၏မယ္ေတာ္သည္ အကြၽႏု္ပ္ဆီသုိ႔ၾ<ြကလာေသာေက်းဇူးကုိ အဘယ္ေၾကာင့္ကြၽႏု္ပ္သည္ ခံရပါသနည္း။ သင္၏ႏႈတ္ဆက္ျခင္းစကားသံကုိ အကြၽႏု္ပ္ၾကားစဥ္တြင္ ကြၽႏု္ပ္ဝမ္းထဲ၌သူငယ္သည္ရႊင္ျမဴးေသာစိတ္ႏွင့္ခုန္၏။ ယုံၾကည္ ေသာမိန္းမသည္မဂၤလာရွိ၏။ အေၾကာင္းမူကား ထုိမိန္းမအားထာဝရဘုရားမိန္႔ေတာ္မူေသာစကားသည္ ျပည့္စုံလိမ့္မည္ဟုႀကီးေသာအသံ ႏွင့္ျမြက္ဆုိ၏။'
          တမန္ေတာ္ရွင္ေယာဟန္ကလည္း ကယ္တင္ရွင္ရဲ႕မိခင္ မယ္ေတာ္မာရီယားရဲ႕ရာထူး၊ တာဝန္နာမဟာ 'မိန္းမ'ဆုိတာနားလည္ ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၂း၄) ထဲမွာ ကာနန္ၿမိဳ႕မဂၤလာလက္ထပ္ပြဲမွာ စပ်စ္ရည္ကုန္လုိ႔အရွက္တကြဲျဖစ္ေတာ့မယ့္ အေျခအေနကုိသိလုိ႔ မယ္ေတာ္ဟာ သားေတာ္ဆီလာအေလွ်ာက္မွာ ကုိယ္ေတာ္က 'အခ်င္းမိန္းမ၊ သင္သည္ငါႏွင့္အဘယ္သုိ႔ဆုိင္သနည္း၊ ငါ့အခ်ိန္မေရာက္ေသးဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။' ခရစ္ေတာ္ဘုရားရွင္ဟာ မိမိရဲ႕မယ္ေတာ္ကုိ 'အခ်င္းမိန္းမ' လုိ႔ဟစ္ေခၚလုိက္ျခင္းဟာ မဂၤလာပြဲ လာပရိတ္သတ္ႀကီးကုိသိေစဖုိ႔အတြက္ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္ပထမဦးဆုံးထားေတာ္မူခဲ့တဲ့ကတိေတာ္အထဲက မိန္းမဆုိတဲ့ပုဂိၢဳလ္ဟာ ေဟာဒီမိန္းမပဲလုိ႔တရားဝင္ညႊန္ျပလုိက္ျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ ငါ့ရဲ႕မယ္ေတာ္ဟာ ႐ုိး႐ုိးမိန္းမမဟုတ္ဘူး ကတိေတာ္အထဲကမိန္းမလုိ႔ 'အခ်င္း မိန္းမ'လုိ႔ ဘုရားအေနနဲ႔ေခၚျပလုိက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
          'သင္သည္ငါႏွင့္အဘယ္သုိ႔ဆုိင္သနည္း' လို႔ခရစ္ေတာ္ရွင္ကမယ္ေတာ္ကုိလူသူေရွ႕မွာ အေၾကာင္းမဲ့ေမးစရာမရွိ။ မိမိမယ္ေတာ္ မွန္းသိၿပီးသားပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ဒီကေန႔လူသူထူထပ္ေနတဲ့ မဂၤလာဧည့္ခံပြဲအမ်ားေရွ႕မွာ 'သင္သည္ငါႏွင့္အဘယ္သို႔ဆုိင္သနည္း' ုလုိ႔မယ္ေတာ္ ကုိေမးသလုိလုိနဲ႔ လူထုပရိတ္သတ္ႀကီးကုိ ေမးခြန္းထုတ္လုိက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ အဓိပၸါယ္ကေတာ့ ဒီမိန္းမနဲ႔ငါဘယ္လုိဆုိင္သလဲေဟ့' လုိ႔ေမးလုိက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ငါဟာ ပထမဦးဆုံးေသာကတိေတာ္အထဲက မိန္းမရဲ႕အမ်ိဳးအႏြယ္မက္ဆီးယားကယ္ တင္ရွင္ျဖစ္တယ္ဆုိတာသက္ေသျပဖုိ႔အတြက္ မဂၤလာပြဲလာသူတကာအမ်ားေခ်ေဆးရာေရအုိးေတြကုိေရျဖည့္ေစၿပီး မိမိရဲ႕ဘုရားတန္ခုိး ေတာ္နဲ႔ ေရမွစပ်စ္ရည္အျဖစ္သုိ႔ေျပာင္းလဲေပးေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။ တစ္နည္းေျပာရရင္၊ ထာဝရအရွင္ဘုရားသခင္အဦးဆုံးထားေတာ္မူ ခဲ့တဲ့ကတိေတာ္အထဲက မိန္းမရဲ႕အမ်ိဳးအႏြယ္မက္ဆီးယားကယ္တင္ရွင္ဟာ ငါပင္ျဖစ္၏လုိ႔ မဂၤလာပြဲလာပရိတ္သတ္ႀကီးမွတစ္ဆင့္ ကမၻာ ႀကီးကုိ မိမိကုိယ္ကုိမိမိေဖာ္ျပလုိက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ဒီတန္ခုိးနိမိတ္လကၡဏာဟာ မိမိရဲ႕ေရွးဦးစြာေသာနိမိတ္လကၡဏာျဖစ္ေၾကာင္းအဆုံးမွာ ေဖာ္ျပထားတာေတြ႕ရပါတယ္။
          (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၂း၁၁) 'ထုိသုိ႔ေယဇူးသည္ ေရွးဦးစြာေသာ ဤနိမိတ္လကၡဏာကုိ ဂါလိလဲျပည္ကာနန္ၿမိဳ႕၌ျပ၍ မိမိဘုန္း ေတာ္ကုိထင္ရွားေစေတာ္မူ၏။ တပည့္ေတာ္တုိ႔သည္လည္း ယုံၾကည္ၾက၏။' ကာလဝါရီေတာင္ထိပ္ လက္ဝါးကပ္တုိင္ေတာ္အထက္ကလည္း မယ္ေတာ္ကုိေခၚလုိက္တဲ့အသံကလည္း လူေတြဟာအသက္ငင္ခ်ိန္မွာ အေမတခ်င္းမ်ိဳးမဟုတ္ဘူးဆုိတာေတြ႕ရွိႏုိင္ပါတယ္။ ေမေမလုိ႔ မေခၚဘဲ ကတိထားခဲ့တဲ့ဘုရားရွင္ရဲ႕ႏႈတ္ေတာ္နဲ႔ပဲ တမန္ေတာ္ရွင္ေယာဟန္ကုိေမးေငါ့ျပၿပီး မယ္ေတာ္ကုိေခၚလုိက္ပုံကေတာ့ (ရွင္ေယာ ဟန္ခရစ္ဝင္ ၁၉း၂၆) 'မယ္ေတာ္အား အခ်င္းမိန္းမ သင္၏သားကုိၾကည့္ပါ' တဲ့။ အဓိပၸါယ္ကေတာ့ 'သင္ဟာ ခမည္းေတာ္ကတိထား ခဲ့ေသာကယ္တင္ရွင္ရဲ႕မိခင္ျဖစ္သလုိ၊ ငါဟာအဲဒီကယ္တင္ရွင္ျဖစ္တယ္။ သင္၏ပါဝင္ကူညီမႈျဖင့္ ငါဘုရားကုိယ္ေတာ္တုိင္ကယ္တင္ထား ေသာကမၻာသူကမၻာသားမ်ားကုိဆက္လက္ၾကည့္႐ႈ႕ပါလုိ႔ လက္ဝါးကပ္တုိင္ေတာ္အထက္ကေန မိန္းမဆုိတဲ့နာမည္ကုိေခၚလုိက္ၿပီး မိန္းမ ဆုိတဲ့တာဝန္ကုိလက္ဝါးကပ္တုိင္ေတာ္အထက္ကေန ထပ္မံအပ္ႏွင္းခန္႔အပ္လုိက္ျခင္းျဖစ္တယ္။ ရွင္ေယာဟန္ကပဲ သမၼာက်မ္းစာရဲ႕ေနာက္ ဆုံးစာအုပ္ျဖစ္တဲ့ (ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁၂း၁) ထဲမွာ 'ေကာင္းကင္၌ႀကီးစြာေသာ နိမိတ္လကၡဏာဟူမူကား မိန္းမတစ္ဦးသည္ေနကုိဝတ္ဆင္ လွ်က္၊ လကုိေျချဖင့္နင္းလွ်က္၊ ၾကယ္တစ္ဆယ့္ႏွလုံးျဖင့္ၿပီးေသာသရဖူကုိေဆာင္းလ်က္ေပၚလာ၏။'
          မယ္ေတာ္ကဲ့သုိ႔ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ေျခေတာ္ရာတစ္ထပ္တည္းလုိက္ေလွ်ာက္မယ္ဆုိရင္ လူသားအားလုံးအတြက္ ကယ္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမွာက်ရာက႑ကေနမၿငီးမျငဴ ပါဝင္သာသနာျပဳလာႏုိင္ၿပီး ေရမွစပ်စ္ရည္သုိ႔ခရစ္ေတာ္ေျပာင္းလဲပစ္သလုိ ထမ္းရြက္သမွ် သာသနာ့ဝန္ႏွင့္ေမတၱာက႐ုဏာလုပ္ငန္းမ်ားအားလုံးကုိ ေက်းဇူးေတာ္မ်ားအျဖစ္ေျပာင္းလဲေပးပါလိမ့္မယ္။ (သုတၱံက်မ္း ၆း၂ဝ-၂၁) 'ငါ့သားအဘ၏ပညတ္စကားကုိနားေထာင္ေလာ့၊ အမိေပးေသာတရားကုိမပယ္ႏွင့္။ ႏွလုံးေပၚမွာအၿမဲခ်ည္၍လည္ပင္း၌စြဲထားေလာ့။ (သုတၱံက်မ္း ၁း၉) 'အမိ၏တရားကုိလည္းမပါယ္ႏွင့္' တဲ့။ မယ္ေတာ္ေပးတဲ့တရားကေတာ့ (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၂း၅) 'သူေစခုိင္းသမွ်ကုိ ျပဳၾကေလာ့့' တဲ့။ ခရစ္ေတာ္ဘုရားရွင္ေစခုိင္းသမွ်သာေဆာင္ရြက္ပါ ကယ္တင္ျခင္းခ်မ္းသာရရွိပါလိမ့္မယ္။

(Mandalay Archdiocese မွ Rev. Fr. Dominic Jo Du
 ေျဖၾကားျပဳစုေရးသားထားေသာ ဘာသာေရးအေမးအေျဖ စာအုပ္မွ 
ျပန္လည္ကူးယူေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္ပါသျဖင့္ ယုံၾကည္စိတ္ခ်စြာျဖင့္ 
ဖတ္ရႈ လက္ခံႏုိင္ပါေၾကာင္း)

No comments: