ေလ့လာ၊ ဖတ္မွတ္၊ သင္ယူခဲဲ့သည့္အရာမ်ားထဲမွ ေကာင္းႏုိးရာရာမ်ားကုိ ၀ါသနာစိတ္အရင္းခံျဖင့္သာ ျပန္လည္ေ၀ငွျခင္းျဖစ္ပါေၾကာင္း

မလြယ္ေသာ္လည္း လုပ္သင့္ေသာအရာမ်ား


တစ္ပါးသူ၏ အားနည္းခ်က္ကို ျပစ္တင္ေဝဖန္ေနမည့္အစား သူ႔အားနည္းခ်က္မွ ဘဝအတြက္သင္ခန္းစာယူလိုက္ပါ။ သင္ကိုယ္တိုင္လည္း မျပည့္စံုသူဆိုတာ သတိရေနပါ။

    တစ္ပါးသူ၏ အျပစ္မ်ားကို ျပန္လည္တုန္႔ျပန္ စဥ္းစားေနမည့္အစား သူ႔အျပစ္အတိုင္း ကိုယ္မက်ဴးလြန္မိဖို႔ႀကိဳးစားလိုက္ပါ။ သင္ကိုယ္တိုင္လည္း အျပစ္နဲ႔မကင္းသူဆိုတာ သတိထားပါ။
    တစ္ပါးသူ၏ မသိနားမလည္တတ္မူကို ညည္းၫူေျပာဆိုေနမည့္အစား ကိုယ္ကတစ္ပါးသူကို ဘယ္လိုနားလည္ေပးႏိုင္မလဲဆိုတာကိုဘဲေတြးလိုက္ပါ။ သင္ကိုယ္တိုင္လည္း သိတတ္ျမင္တတ္လွသူမဟုတ္ဘူးဆိုတာ စိတ္၌မွတ္ထားေပးပါ။
    တစ္ပါးသူ၏ မခ်စ္ခင္တတ္မႈကို မ်က္ေမွာင္ကုတ္ေနမည့္အစား ကိုယ္ကဘယ္လိုအခ်စ္နဲ႔ ခင္တတ္ခ်စ္တတ္မလဲဆိုတာကိုဘဲ စဥ္းစားလိုက္ပါ။ သင္ကိုယ္တိုင္လည္း စစ္မွန္ျဖဴစင္စြာ မခ်စ္ႏိုင္ေသးသူဆိုတာ သိထားပါ။
    တစ္ပါးသူ၏ ခြင့္မလႊတ္ႏိုင္ျခင္းကို အေရးတယူလုပ္ေနမည့္အစား ခြင့္လႊတ္ျခင္း၏ အႏွစ္သာရကို လက္ေတြ႕ခံစားႏိုင္ဖို႔ဘဲ ေတြးေတာလိုက္ပါ။ သင္ကိုယ္တိုင္လည္း အျပည့္အဝ ခြင့္လႊတ္တတ္ဖို႔ အခ်ိန္ယူကုစားရတယ္ဆိုသည္ကို သတိရပါ။
    တစ္ပါးသူ၏ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္မႈကို ေဝဖန္ပုတ္ခပ္ေနမည့္အစား စြန္႔လႊတ္အနစ္နာခံျခင္း၏ အႏွစ္သာရကို ကိုယ္ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္ခံစားဖူးၿပီလဲ ဆိုသည္ကိုဘဲ ဆန္းစစ္လိုက္ပါ။ သင္ကိုယ္တိုင္လည္း အတၱမာနႏွင့္မကင္းသူဆိုသည္ကို မွတ္ထားပါ။
    တစ္ပါးသူ၏ ႏွေျမာတြန္႔တိုတတ္မႈကို စိတ္ဒုကၡေရာက္ခံစားေနမည့္အစား ကိုယ္ကဘယ္လိုစိတ္နဲ႔ ေပးကမ္းစြန္႔ႀကဲတတ္သလဲဆိုတာကိုဘဲ ေမးခြန္းထုတ္လိုက္ပါ။ သင္ကိုယ္တိုင္လည္း အျပည့္အဝရက္ေရာႏိုင္သူမဟုတ္ဘူးဆိုတာ သိထားပါ။
    တစ္ပါးသူ၏ လဲက် က်ဆံုးမႈမ်ားကို အျပစ္တင္ေစာ္ကားေျပာဆိုေနမည့္အစား သူဘာေၾကာင့္က်ဆံုးသလဲဆိုတာကို ဆန္းစစ္ၿပီး ဘဝအတြက္သင္ခန္းစာယူလိုက္ပါ။ သင္ကိုယ္တိုင္လည္း အၿမဲတမ္းေအာင္ျမင္ေနသူမဟုတ္ဘူးဆုိတာ သိမွတ္ပါ။
    တစ္ပါးသူ၏ မလုပ္တတ္မူကို စိတ္တိုေဒါပြေနမည့္အစား လူ႔သဘာဝ၏ မျပည့္စံုျခင္းသေဘာနိယာမကို နားလည္ႏိုင္ေအာင္သာ ႀကိဳးစားလိုက္ပါ။ သင္ကိုယ္တိုင္လည္း အရာရာမလုပ္ႏိုင္ဘူးဆိုသည္ကို လက္ခံပါ။
    တစ္ပါးသူ၏ တိုးတက္ေျပာင္းလဲေနမႈကို မနာလို သဝန္တိုေနမည့္အစား သူ၏ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈကို ခ်ီးက်ဴးေျပာဆိုတတ္ဖို႔ အားထုတ္လိုက္ပါ။ သင္ကိုယ္တိုင္လည္း ေအာင္ႏိုင္သူျဖစ္ႏိုင္သည္ ဆိုသည္ကို သတိစြဲေနပါ။

(၂၀၁၄ - ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ေတာင္ႀကီး၀ိညာဥ္ေရးရာ ရဟန္းျဖစ္တကၠသုိလ္
၀ိညာဥ္ပ်ိ ဳးခင္း အမွတ္စဥ္ (၁၂) မွ တင္ျပသည္)


No comments: